Markedsfør dig effektivt

F1

Hvis du vil sælge noget, så skal du markedsføre dig. Du skal fortælle verden, at du har en vare, og at folk skal købe den. Det kan du gøre på mange måder.

Det kan være en god idé at sprede sin markedsføring ud på flere kanaler, så man rammer flere. Men pas på med bare at skyde med spredehagl. Der skal også være noget system i din markedsføring. Ellers ender du med at lave en masse spildt arbejde.

Du kan fx markedsføre dig med en annonce i den lokale avis. Eller du kan hoppe online.

Det foregår online

Alting foregår online i dag, og alle er online hver dag. Derfor er det også her, du kan fange folk. Der er stadig mange, der læser avis, men du kan ikke komme uden om online markedsføring.

Også online er der mange forskellige kanaler, du kan tage fat på. Der er mange måder at komme ud med et budskab på online. Du kan bruge de sociale medier, du kan have en hjemmeside, du kan betale for at få reklamer på Google, og du kan sende nogle mails til folk, der har sagt ja til at få mails fra dig.

Send en mail

En rigtig god markedsføringskanal er et mail-nyhedsbrev. Her skriver du direkte til dine potentielle kunder. Det kan give rigtig mange salg.

Email markedsføring udvikler sig hele tiden. Der er nogle store email trends 2022, som det kan være en god idé at sætte dig ind i. Hvis du følger de store trends, er du næsten garanteret succes.

Hold hele tiden øje med de nye trends. Så kan du følge med udviklingen. Sørg også for at vedligeholde og opbygge din liste med modtagere. Du vil gerne have mange modtagere til dit nyhedsbrev, men de skal også helst have en eller anden interesse i dit produkt.